Toate produsele sunt noi, sigilate și livrate în ambalajul original al producătorului. Operatorii noștri evaluează fiecare produs și comportarea acestuia la transport, ambalând și protejând produsele cu materiale specifice.
Produsele pot fi expediate prin firme de curierat (Urgent Cargus și DPD) sau pot fi ridicate de la sediul nostru din Șos. Chitilei nr. 3, Sector 1, București.
Procesarea comenzilor
Pentru comenzile plasate până în orele 13:00 procesarea acestora se va face în aceeași zi. Comenzile plasate după această oră vor fi procesate în maximum 24 ore de la plasare.
Termene de livrare
Pentru produsele aflate pe stoc termenul este de 24-48 de la expedierea coletului/plasarea comenzii, acest termen poate suferi modificări, în funcție de firma de curierat aleasă.
În cazul în care stocul s-a epuizat termenul de livrare este de maximum 14 zile, funcție de comenzile plasate la furnizorii noștri.
Costuri livrare
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei (valoare a produselor, cu T.V.A.) costul transportului este suportat de noi iar livrarea se va efectua cu opțiunea Deschidere colet la livrare.
Pentru comenzi cu valori mai mici de 500 lei costul transportului va fi suportat de client, cost ce va fi calculat funcție de greutatea produselor și destinația acestora, pentru fiecare firmă de curierat tarifele fiind afișate (și detaliate) în coșul de cumpărături.
Opțiunea Deschidere colet la livrare va fi aleasă sau nu de client, la plasarea comenzii, atunci când acesta va suporta costul transportului.
Deschidere colet la livrare
Toate comenzile expediate pe cheltuiala noastră au activată opțiunea Deschidere colet la livrare. Aveți dreptul de a deschide, în prezența curierului, coletul și de a verifica numărul și integritatea produselor, înainte de a achita și/sau semna documentele curierului. Refuzul curierului de a vă permite deschiderea coletului, dacă serviciul este activ (și menționat pe nota de transport) vă dă dreptul de a refuza primirea coletului.
În cazul când, la deschiderea coletului, constatați că produsele sunt deteriorate sau lipsesc anumite cantități, vă rugăm să refuzați primirea coletului și să ne anunțați în cel mai scurt timp (telefon 0727.788.358, email comenzi@topgastro.ro). În cazul în care sunt produse deteriorate ne ajută foarte mult trimiterea unor imagini ale produselor deteriorate/al coletului/al modului de ambalare. Puteți folosi orice serviciu de mesagerie vă este comod și la îndemână, pentru a ne trimite imaginile de mai sus. Acestea ne sunt utile pentru a soluționa un eventual litigiu cu firma de curierat sau pentru a lua măsuri în cee ace privește metoda de ambalare.
În cazul în care ați refuzat primirea coletului din cauză că produsele sunt deteriorate noi vă putem expedia alte produse, dacă stocul ne permite și doriți menținerea comenzii, imediat ce ne anunțați despre situația apărută, fără a aștepta returnarea coletului inițial.
IMPORTANT!
Vă rugăm să acordați o atenție sporită acestui serviciu de Deschidere colet la livrare – dacă nu vă exercitați dreptul de a verifica produsele la livrare (când este activă această opțiune) va fi foarte dificil de gestionat o eventuală reclamație ulterioară privind produse deteriorate sau lipsa unor produse.
De asemenea vă rugăm să verificați starea coletului, înainte de a îl deschide, dacă nu este activ serviciul Deschidere colet la livrare. În cazul în care acesta e deteriorat aveți dreptul să verificați integritatea produselor din interior, înainte de a achita/semna documentele curierului.
Vă rugăm să aveți în vedere cele prezentate mai sus. Vom evita astfel eventuale situații neplăcute generate de manipularea defectuoasă a coletelor sau alte incidente ce pot apărea în timpul transportului.