Toate produsele sunt acoperite de o garanție legală în conformitate cu legile din România și cu toate standardele aplicabile europene.
Produse cu probleme calitative
Toate produsele noastre au garanție în ceea ce privește materialul și calitatea execuției timp de 12 luni. Dacă apare un defect și dacă echipa Servicii Clienți primește o reclamație validă pe durata perioadei de garanție, vă putem oferi schimbarea produsului, serviciul de reparații sau noi componente pentru înlocuire. Noi vom fi responsabili pentru toate taxele de expediere.
Garanție
Toate produsele, daca nu este menționat altfel, au o garanție de minimum 12 luni în ceea ce priveste defectele de fabricare. Pentru garanții extinse, vă rugăm să vă adresați personalului nostru.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substantelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.
Post-garanție
La cerere se pot executa servicii de post-garanție, pe baza unei comenzi sau a unui contract de service, în urma analizării produselor ce urmează a fi obiectul post-garanției. Post-garanția este un serviciu suplimentar, contra cost, agreat de comun accord, în urma solicitării dumneavoastră.