Toate produsele sunt acoperite de o garanție legală în conformitate cu legile din România și cu toate standardele aplicabile europene.
Politica de returnare
La TopGastro, returnările sunt ușoare! Ne străduim să oferim cea mai bună experiență în ceea ce privește cumpărăturile, inclusiv returnări rapide și fără bătaie de cap. Sperăm că veți fi satisfăcut cu fiecare achiziționare pe care o faceți, dar, în anumite cazuri, un client poate să vrea sa returneze un articol.
În cât timp pot returna un articol?
Solicitarea returnării produselor se poate face în maximum 14 zile de la data în care ați primit coletul/ați ridicat produsele.
Unde trebuie să returnez produsele?
Puteți returna produsele la depozitul nostru din Șos. Chitilei nr. 3, București, Sector 1. Alternativ, puteți solicita să trimitem un curier la adresa specificată și veți beneficia de tarifele noastre contractuale, ce sunt mai avantajoase datorită volumului de expedieri ce îl avem zilnic.
Există taxe în ceea ce privește returnarea unui produs?
Orice eroare apărută din partea TopGastro va rezulta în returnări cu titlu gratuit. Vă rugăm să citiți întotdeauna specificațiile/descrierile produselor pentru a vă ajuta în a selecta produsele potrivite. Nu ne asumăm răspunderea pentru comenzile plasate și livrate care conțin produse incorecte. Erorile din partea clientului vor fi supuse unei taxe de returnare și manevrare specificate de catre serviciul de livrare ales.
Ce fac în situația în care s-a deteriorat un obiect în timpul expedierii?
Livrările ce sunt efectuate pe cheltuiala noastră au activă opțiunea Deschidere colet, drept urmare se consideră că sunteți de acord cu produsele primite, indiferent dacă dumneavoastră alegeți să nu deschideți coletul în prezența curierului. Orice reclamații ulterioare nu pot fi luate în considerare. Dacă articolul dumneavoastră a suferit deteriorări pe durata expedierii și ați constatat acest lucru la deschiderea coletului, în prezența curierului, atunci vă sfătuim să refuzați primirea coletului și să ne informați despre situația apărută. În măsura în care dispunem pe stoc de produsele comandate și doriți menținerea comenzii, noi vă vom expedia din nou comanda, urmând să reglăm ulterior cu firma de curierat litigiul apărut. În situația în care vi se percep taxe de transport la livrarea comenzii (nu vă încadrați la valoare minima comandă pentru transport gratuit) vă sfătuim să optați pentru serviciul Deschidere colet – veți fi siguri că primiți exact produsul comandat, intact. Dacă nu ați optat pentru serviciul Deschidere colet vă rugăm să acordați o atenție mărită coletului, la primire, să refuzați semnarea documentelor dacă acesta pare deteriorat și curierul refuză să verificați împreună produsele din interior.
Pentru a solicita returnarea produselor sau o altă situație similară vă rugăm sa contactați Serviciul Clienți prin următoarele date de contact: Tel: 0727.788.358 Mail: comenzi@topgastro.ro
Produse cu probleme calitative
Toate produsle noastre au garanție în ceea ce privește materialului și calitatea execuției timp de 12 luni. Dacă apare un defect și daca Echipa Serviciul Clienti primește o reclamație validă pe durata perioadei de garanție, vă putem oferi schimbarea produsului, serviciul de reparatii sau noi componente pentru înlocuire. Noi vom fi responsabili pentru toate taxele de expediere.